//Supergirl.
Tuan Rumah

 stalkers



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. You're now on my blog. Thanks stalking. Heart you :')



Tweets!





Credits!

basecode:
Edit by:
Re-Edited by: Bellawehh
Others:   





Assalamualaikum and good evening you all. Sebenarnya hari ni la kena Sunday sebab harini matahari terik panas memancar ke atap bumbung rumah ku ini ~ Haha. Sebenarnya aku lapar woih sekarang. Lepas ni nak pergi makan gulai. Lololo tak suka ah orang ramai :'> Hmm tapi takpa lah aku lapar ni wkwkwk. Lol. I'm perfectly fine today. Baru sembuh daripada demam. Demam apa ntah aku pun tak tahu. Haha. Holiday, holiday and holiday.

Guess what? Today is my monthsary day. One month alhamdulillah :') Semalam aku gaduh dengan dia. Lepastu aku carik dia balik hahaha. Aku lah yang cari pasal nak gaduh. Gaduh manja la katakan. Haha. Thanks to god because bring him to my life. I really appreciate it. Walaupun one month dengan dia, aku tetap bangga la. Sebab aku gaduh dengan dia 2, 3 kali sebulan haha. I love you muncett. Tuyus sayang muncett so much :* Holiday time. Gonna miss my babygirls. Sara, Rysa, Tyhah, Puteri and the gorgeous one, Sha. Rindu nak galok bersama. Rindu semuanyaaaa. Khamis ni TTA. Tyhah and Sepet's birthday. Siapa nak ikut datang ah. Tapi dengan syarat. Kena bawa hadiah :p Hahaha can't wait ah. Enjoy your holiday peeps! xx